DüşBaz

Hayallerim var!
İçinde sen olan,
Bir yanıda ben olan.
Anlatabildiklerim var, birde anlatamadıklarım.
Saklambaç oynuyorum şu sıralar kendimle,
Kaybetmek istiyorum kendimi, kendimden.
Sahte yaşamlardan uzak,
Sahici bir ruh olmak istiyorum kendimle, seninle…

Hayallerim var!
Yarınlar adına kurulmuş umutlarım,
Yaşayışlarım, yaşanmamışlarım var içinde.
Ah ile eyvahlarım,
Keşkelerin ardına sığınmış geçmişim,
Tertemiz olmak isteyen ruhum var.
Birde adım adım takip eden ezel-i düşmanım var.

Hayallerim var!
Yarınlardan sonrasını arzulayan.
Rabbine kul olmak için yanıp tutuşan aklım, yüreğim var.
Yüreğimi tuz-buz edercesine kasıp kavuran,
Bitmesin deyişlerim var.
Bitsin deyişlerim var.
Ölümü arzu edişim,
İmtihana tabi tutuluşum var.

Hayallerim var!
Geçmişimden arta kalan,
Kirlenmemiş kelimelerimin sıçaklığı var.
Yaşayışlarımın bıraktığı,
Yaşanmamışlarım var.
Tövbe edişlerim, ruhumun semalara yükselişi var.

Hayallerim var!
Bitmez, tükenmez umutlarım,
En zifiri karanlıklardaki aydınlıklarım var.
Bu da geçer edalarım,
Rabbime olan kulluğum var.
Kelimelerin anlatamadığı yüreğim,
İçinde sen olan bir yanım var.

Bayram Aktaş/B’Aşka Niyetli
http://www.facebook.com/baskaniyetli

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

K'AYIP ETTİK - Bayram AKTAŞ yazdı.

İNSANLIK - BAYRAM AKTAŞ

AŞK-I HAYALİ