SÜRGÜN ET BENİ
        Sürgün et beni şehrimden şehrine. Son bulsun bu bekleyişler, son bulsun bu haykırışlarım, sonum olsun varlığın. Varlığımın başlangıcı olsun gözlerin…
Yoksun!
Şehrime kar yağıyor, benim içim kan ağlıyor.
Zamansız haykırışlarım hiçbir sine de yankı bulmuyor,
Zaman ne de güzel oyun oynuyor…

     Sürgün et beni yüreğimden yüreğine. Prangalar giydir ayaklarıma, kaçmak istedikçe yüreğinin en bilinmezliklerine düşeyim. Uzaklaşmak istedikçe yakın olayım sana. Mahrum etme beni gözlerinden sen olayım bir yanımla, seninle olabileyim aşka ısmarlanmış varlığımla…
Yoksun!
Şehrimin sokakları sessiz, sensiz.
Varlığından bi habersizim.
Vardım-yoktum, akıl ile kalbimin arasında hep sen oldum.
     Sürgün et beni gözlerine, aşk olsun. Aşkın en güzel hali senine var olsun. Varlığım olsun yokluğundan arta kalan umutlarım. Var olsun varlığım, ismimin yanında bir de senin isimin anıla dursun. Geldi geçti ömür. Onca zaman nasıl da sensiz geçti. Bu bekleyişler bitmedi.

Yoksun!
Şehrim zifiri bir karanlığın lanetine uğradı.
Yüreğim hüsranda…
Gün’eşim nerelerde?
Bu karanlığın hükmü ne zaman son bulur?
Onca muammanın akıbeti ne olur?
        Sürgün et beni yokluk âleminde varlık âlemine. Kendimi bulayım, varlık sahasında sen olayım. Aşkın lisanı değil, halini yaşayayım. Kâğıt ve kalem sussun! Ben gözlerimle konuşayım sana, sen olayım bir yanımla…

Bayram Aktaş/B’Aşka Niyetli
http://www.facebook.com/baskaniyetli

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

K'AYIP ETTİK - Bayram AKTAŞ yazdı.

İNSANLIK - BAYRAM AKTAŞ

AŞK-I HAYALİ