YÜREĞİMİN BAŞKENTİ


                               

             Yarım kalmış cümlelerim var benim. Ardı sıra ağlamalarım, sessizlikteki sensizliğim var güncemde. Bugün günlerden yine sen sevdiğim. Yokluğunu resmedişimin bilmem kaçıncı günü, kaçıncı saati. Seni anıyorum, yasını tutuyorum kalemimle, sen diyen yüreğimle, hasret türküleriyle, ağlamaklı gözlerle…

             Şair yüreğimle büyüttüm seni. Sözlerin en güzeli ile harmanladım gözlerinin güzelliğini. Gülüşünle öldüm, gülüşünle hayat buldum sayfalar arasında. Mürekkebim kurudu da, sana olan sevdam sönmeyen bir yangın oldu. Yaktı hoyrat gönlümü, yaktı beni…

Bir divane oldum çıktım sevdan ile. Ben bu aşka düşeli kendimi hiç bulamadım. Hiç kendim olamadım. Yarım kalmış cümlelerimi hiç tamamlayamadım. Kelimelerim aciz kaldı seni anlatırken, bu beni ararken, gözlerinde kaybolurken…
Anlatamadı kelimelerim, anlatamadı bu bendeki seni, anlatamadı gözlerini…
Dilim lal. Edemedim bir kelime, dile getiremedim seni. Anlatamadı kelimelerim aşkla yanmış yüreğimi, anlatamadı seni, anlatamadı gözlerini…

            Yakın mıydı yüreğin bana. Yoksa çok uzaklarda mı hala? Gören gözlerim görmez mi oldu? Varlığından habersiz, uzaklarda mı arar oldu yüreğim. Yakın mısın bana yoksa? Yanı başımda isen  ses ver bana. Uzat ellerini, uzat yüreğini ayrı kalmasın. Farklı diyarlarda saklı kalmasın gözlerin, yüreğin…


Tut yüreğimden, tut ellerimden sevda gün/eşim. Can yoldaşım, canımın cananı ruh arkadaşım. Yokluğunda eksik kalışım, sessizlikteki sesini arayışım. Bitsin bu ayrılık, bitsin bu bekleyiş. Bir olsun ayrı kalan yanımız, bir olsun aşka ısmarlanmış varlığımız. Tamamlansın eksik yaşayanan yüreğimizdeki sevdamız.
Aşk olsun, aşkla dolsun yüreğim. Yüreğimin başkenti olsun yüreğin…

           Ne “ahımsın” benim ne de “eyvahım” sen benim en güzel “eyvAllahımsın”. Gelsen de, gelmesen de yüreğimdeki yangınım, kalemimle anışım, hasret türküleriyle, ağlamaklı gözlerle bekleyişimsin. Sessizlikte sesim, kimsesizlikteki kimliğim, ömrümün bereketisin. Ne “ahımsın” benim ne de “eyvahım” sen benim en güzel “eyvAllahımsın”…

Bayram Aktaş/B’Aşka Niyetli

                                                  

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

K'AYIP ETTİK - Bayram AKTAŞ yazdı.

İNSANLIK - BAYRAM AKTAŞ

AŞK-I HAYALİ