Bir Şairdir Kalbim

BİR ŞAİRDİR KALBİM

Şairse kalbim, suç benim mi?
Anlatıyorsa seni, lisanı aşk ile
Hece hece dokuyor ise, kelimelerle
Bir şair ise kalbim, suç benim mi?

Aklıma gelenim, başıma gelsene
Bir şifa olup, düşsene kalbime
Nedir benden isteğin, söylesene
Şair etti beni yokluğun, gelsene

Kanadım yok, uçamıyorum göğünde
Derdime derman olan gözlerin, nerelerde
Bir “ah”sın ki kalbimde
Şair oldum ben, sensiz geçen gecelerde.

Her gün biraz daha eksilirken,
Anlatırken seni sayfalara, hiç bilmeden
Kalbime nasıl engel olacağım ben
Şairliğe vurdum kendimi, sen yokken.

Ömrümden ömür tükenirken,
Günlerim sessiz sedasız geçerken,
Sesinle tuz buz et, bu kalabalıkları erkenden
Şair kalbim senindir, tut ellerimden.


Bayram Aktaş/B’Aşka Niyetli

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

K'AYIP ETTİK - Bayram AKTAŞ yazdı.

İNSANLIK - BAYRAM AKTAŞ

AŞK-I HAYALİ